sâmbătă

Un talent


Agi: :*
Agi: te ador
Deatky: si eu te ador ti am spus de nu stiu cate ori
Deatky: in ochii tai mereu...am gasit numai comori
Deatky: iar zambetul tau .....e precum o stea cazatoare....
Deatky: cand plangi se stinge el...iar dupaia moare
Deatky: traim sub teroare....stupoare !!! nu se reflecta nimic
Deatky: ai amintiri in suflet...dar uitale ...da-le cu flit !!!
Deatky: unde atingi...acolo tu dai sens.....
Deatky: esti cel mai frumos lucru ...ce l-am vazut in univers
Deatky: si scriu un vers.....as scrie pan' la infinit
Deatky: cautam norocu in stele...dar inca nu te-au descoperit
Deatky: zambeste.....vin-o dupa mine ....sa mergem in tandem...
Deatky: uita-te in ochii mei si realizeaza ce iti spun"carpe diem" 
Agi: wow

Agi: >:D<

Agi: le faci asa

Agi: pe loc?

Deatky: da

Deatky: u nu stiai ca pot face versuri pe moment

Deatky: ?

Agi: nup

Agi: :*

Deatky: pacat u nu stii....dar lasa ca stiu eu 

Deatky: tu esti afrodita fata....eu sunt cel mai de temut zeu...

Deatky: uneori sunt Dumnezeu....doar asa pot sa ma declar....

Deatky: si totusi nu's fumat si nici nu par

Deatky: dar .....uita tot ce a fost.....uita tot ce i de cacat

Deatky: esti afrodita......murind in varianta spirituala dar te ai materializat


Un comentariu: