luni

istorie


HEEI voi mai stiti cine era Gicu?
Sunt convinsa ca multi colegi de-ai mei inca isi amintesc de minunatele mele povestioare in care eroul principal era Gicu!Daca nu va amintiti,ei bine,am onoarea de a va lumina prin readucerea in lumina reflectoarelor a vestitului personaj!
Acum 2 ani, pe cand inca ma bucuram de ultima zi a vacantei de vara dinaintea clasei a X-a,zaresc la scara unui bloc un ghem cu ochi si mustati!M-am dus drept la el,l-am luat in brate si l-am bagat in geanta :))!Am venit acasa,i-am facut baita si l-am prezentat familiei!Avea sa fie noul membru al casei!Dupa ceva timp,pot spune o luna,l-am numit Gicu!Jur am crezut ca e motan!Dar nu...s-a dovedit dupa inca ceva timp...ca Gicu era o EA :))...Gicu era pisica mea...pe care am iubit-o foarte mult,de care vorbeam mereu(nu era discutie sa nu amintesc de ea)...si de care tin minte cum o prietena si colega de-a mea s-a speriat (pentru ca ei nu-i plac pisicile).Din pacate acum nu mai este...(a murit...cred:-? ),dar a ramas viu in amintirea multora:X

Un comentariu: